Pięknego

Konkurs pięknego czytania

Miłą tradycją w naszej gminie stało się organizowanie Konkursu Pięknego Czytania.
Tegoroczne zmagania okazały się wyjątkowo udane dla naszych uczniów, którzy wrócili
z łabiszyńskiej biblioteki w doskonałych humorach. Nie mogło być inaczej, skoro wszyscy
zostali docenieni przez jury.

Kategoria klas 0- I :
Roksana Wypijewska - II miejsce

Kategoria klas II - III :
Justyna Kropińska - II miejsce

Kategoria klas IV - VI:
Patrycja Sikora - I miejsce
Antoni Kozłowski - II miejsce

Konkurs pięknego czytania

21 kwietnia w szkolnej bibliotece odbyły się eliminacje do konkursu Pięknego Czytania organizowanego przez Bibliotekę Publiczną w Łabiszynie. Wzięli w nich udział uczniowie klas 0- VI. Każdy uczestnik zaprezentował w kilku zdaniach wybraną i przeczytaną przez siebie książkę. Następnie zaprezentował jej najciekawszy fragment, a na koniec zachęcił do sięgnięcia po tę właśnie pozycję. Jury wybrało troje uczniów, którzy 12 maja reprezentowali naszą szkołę w gminnym konkursie. Wszyscy nasi uczniowie odnieśli tam sukcesy i otrzymali nagrody rzeczowe i dyplomy :

Gminny Konkurs Pięknego Czytania

15 maja w Bibliotece Publicznej w Łabiszynie odbył się Gminny Konkurs Pięknego Czytania pod hasłem „Czytanie łączy pokolenia”. Celem konkursu było szerzenie czytelnictwa w ramach jubileuszowego roku 2014 -  „ROKU  CZYTELNIKA”. Naszą szkołę reprezentowało troje finalistów etapu szkolnego. Uczestnicy konkursu w ciekawy sposób prezentowali przeczytane przez siebie książki oraz czytali wybrane z nich fragmenty.

Oliwier  Siadak  (klasa 0) – zajął pierwsze miejsce w kategorii  klas 0 – I,

Konkurs Pięknego Czytania

26 kwietnia w bibliotece szkolnej odbył się Konkurs Pięknego Czytania. Jego celem było zachęcenie dzieci do czytania literatury pięknej oraz nabieranie doświadczenia w wystąpieniach publicznych. Do konkursu przystąpiło czternaścioro uczniów z klas  I – VI. Uczestnicy mieli za zadanie zaprezentować w kilku zdaniach wybraną i przeczytaną przez siebie książkę, która nie jest lekturą szkolną. Następnie przeczytać jej najciekawszy fragment, a na koniec zachęcić do sięgnięcia po tę właśnie pozycję.